This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Reklamacje
- Użytkownik ma prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej, w ramach której może zgłosić swoje zastrzeżenia co do usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora, w szczególności funkcjonowania Serwisu lub kwestii związanych z rozliczaniem Zamówień.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej pod adresem sklep@un-mate.pl lub w formie pisemnej pod adresem: ul. Batalionu Kosynierów 4/3, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „Reklamacja Un-Mate”.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Administrator zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Administrator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie w sposób i na adres wskazany w reklamacji.
- Jeżeli reklamacja obejmuje roszczenia, za które Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności (np. z tytułu naruszenia praw autorskich przez producentów Produktów), Administrator przekaże niezwłocznie reklamację odpowiedniemu podmiotowi.
- Zwrot środków następuje na wskazane przez Użytkownika konto a w przypadku płatności dokonanej przy użyciu karty płatniczej zwrot następuje na rachunek karty użytej do płatności.