Metody płatności

1.   Opłacanie Zamówień i Dostawy

1.1  Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem formularza Zamówienia i rodzi obowiązek zapłaty wskazanej Ceny.

1.2  Administrator udostępnia Użytkownikom następujące kanały płatności:

1.2.1  płatności elektroniczne w postaci zautomatyzowanego przelewu bankowego Płatności Shoplo ­– obsługiwanej przez Blue Media S.A. (agenta rozliczeniowego), z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6 oraz Przelewy24 obsługiwanej przez PayPro S.A. (agenta rozliczeniowego), z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, świadczącą usługę pośrednictwa finansowego w zakresie realizacji przelewów środków pieniężnych realizowanych na zlecenie Usługobiorcy od Partnera, z tytułu opłacania pochodzącego od Partnera Dokumentu, będącą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204) usługą świadczoną drogą elektroniczną.

1.2.2        płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki;

1.2.3        płatność gotówką przy odbiorze osobistym;

1.2.4        płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (18 1090 1766 0000 0001 3614 5544 ).

1.2.5        płatność kartą płatniczą (dostępne rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)

1.3  Zamówienie winno być opłacone z góry w pełnej wysokości, nie później niż w terminie 7 dni od jego złożenia. Zaksięgowanie środków na rachunku bankowym Administratora lub na jego subkoncie w ramach jednego z powyższych operatorów płatności, umożliwia weryfikację Zamówienia i złożenia Użytkownikowi oświadczenia o potwierdzeniu zawarcia Umowy końcowej.

1.4  Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

1.5  Na okoliczność dokonanej zapłaty Administrator wystawi Użytkownikowi rachunek lub fakturę VAT i prześle ją w wersji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, wraz z potwierdzeniem zawarcia Umowy końcowej.

1.6  W przypadku, gdy doszłoby do rozwiązania lub wypowiedzenia Umowy końcowej, z dowolnej przyczyny, w tym także z tytułu braku Produktów objętych Zamówieniem na stanie magazynowym, a Użytkownik uiścił już należną Cenę, Umowę końcową traktuje się jak niebyłą, a Administrator jest obowiązany do zwrotu Użytkownikowi wszystkiego, co świadczył na rzecz Administratora. W przypadku gdy rozwiązanie lub wypowiedzenie wynika z okoliczności, za które winę ponosi Użytkownik, Administrator pomniejszy kwotę zwrotu o poniesione koszty w związku z obsługą Zamówienia, w szczególności prowizje dla operatorów płatności elektronicznych itp.

1.7  Obowiązek zwrotu różnicy między Ceną Zamówienia a wartości realizowanego Zamówienia w trybie 4.6 obowiązuje także wtedy, gdy Użytkownik przyjmie ofertę Administratora obejmującą realizację Umowy końcowej w części, co do niektórych Produktów lub obejmującej inne Produkty, o całkowitej Cenie niższej niż pierwotna Cena Zamówienia.

1.8  W Serwisie dostępne są następujące sposoby dostawy: przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa, przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, Paczkomat InPost, odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Tarnogórska 19 w Gliwicach.

1.9  W każdym z powyższych przypadków maksymalny termin wysyłki Produktów do Użytkownika wynosi maksymalnie 7 dni od dnia zaksięgowania środków na koncie Administratora lub złożenia Zamówienia w przypadku wybrania płatności za pobraniem.

1.10 W przypadku opcji odbioru osobistego termin gotowości Produktów do odebrania to maksymalnie 3 dni od dnia zaksięgowania środków na koncie Administratora lub złożenia Zamówienia w przypadku wybrania płatności za pobraniem.